assalamualaikum...
hai pada yang mula mengenali diri ini..
emm.. jari kaku. dah lama tidak menaip sejak habis study. laptop ni pon dah berhabuk :P
actually, this is my second blog. first buat mase bujang2 dulu. seronok. tapi terlampau sibuk urusan 'dunia' sampai tak ingat nak update dan gmail pn lupa. haihh...hehe
blog yang ke dua ni tercetus nak buat semula untuk share pengalaman yang tak seberapa banyak ni... untuk simpanan sendiri. dan kalau ada kawan2 yang nak baca silakan.... love it.
kimah.
No comments:
Post a Comment